WizjaTele.pl

Temat: Nauczycielskie pensum w dół, pensje w górę
Do szkoły chodziłem dość dawno, ale za moich czasów nauczyciele mieli pokój
nauczycielski, gdzie każdy miał swoje krzesło i miejsce przy biurku (analogia z
urzędnikami - krzesło, biurko często w wieloosobowym pokoju). Poza tym
(przynajmniej kiedyś) w każdej klasie było sporo ławek uczniowskich - myślę, że
ławek nadal jest więcej niż nauczycieli.
A co to za praca w domu - dzieci płaczą, sąsiedzi imprezują, mąż/żona ogląda TV
- zero spokoju tak potrzebnego do pracy nauczycielowi. Może gdyby nie pracował w
domu sprawdzenie sprawdzianów/klasówek nie trwałoby dwa tygodnie ....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,83991806,83991806,Nauczycielskie_pensum_w_dol_pensje_w_gore.html



Temat: dziecko przy piersi - non stop
Coś ci powiem... pieciomiesięczniakom to się nie zdarza :)
Zaciśnij zęby i wytrzymaj jeszcze ze 3-4 tygodnie, maluch lada moment nauczy
sie szybciej najadać i takie seanse będą najwyżej raz dziennie.
Zachowanie twojego synka jest absolutnie normalne dla pięciotygodniowego
bąbelka, one tak mają - chcą jeść godzinami, chcą być cały czas przy mamie,
mają złe zdanie o łożeckzach i potrafią je wyrażać.

U ciebie zakończył się juz połóg, więc teraz możesz już sobie pokarmić
luksusowo.
Dostęp do netu masz. A krzesło wygodne masz? Jak nie masz, to kup. Do tego
gruba poduszka pod dzidziusia, butla minerałki na biurko, jakies wafle ryzowe
czy inne jabłka - i mozesz godzinami karmic i forumowac. Człowiek szybklo sie
uczy klepac 1 reka w klawisze. Grunt, zeby plecy były oparte i reka z
dzidziusiem (po to poducha).
Druga opcja to szeroka kanapa - plus minerałka, wafle, do tego pilot od tv,
ksiazka, poducha pod głowe. Karmisz malucha i wstajesz, a on sobie spi dalej.
Nie zmienia mu sie "srodowisko zasniecia" - twardosc łozka, ciepło łozka,
dzwieki, a zapach mamy zostaje na poduszce.

Zanim sie spostrzezesz, minie to wieczne karmienie, dziecko bedzie sie najadac
w 5 minut i juz nie poforumujesz spokojnie, bo co 30 sekund bedziesz ratowac
mienie ktore dziecko zexchce poznac :) Moje dziecko ma na drugie
ime "zostawkabel", a na trzecie "wylezspodbiurka" :)


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,570,37148135,37148135,dziecko_przy_piersi_non_stop.html


Temat: mrowienie, pieczenie ????
oczywiście,że napisze jak wyniki badań. ja też mam zawroty głowy a szczerze
mówiąc nawet nie wiem czy to to.Po prostu w pewnej chwli zaczynam sie źle czuć
i cos mi się dzieje w głowie i jestem niestabilna nawet jak siedzę na krześle!!!
nieraz w pracy trzymam się biurka!!!Jeśli chodzi o kręgosłup to nie wiem.Wiem,
że po urodzeniu dziecka okazało się, że mam zrośnięte w karku dwa kręgi.Ale to
bylo 7 lat temu.
Może jednak poproś rodzinnego o skierowanie do neurologa? Masz prawo naciskać,że
chcesz przebadać głowę!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,50678260,50678260,mrowienie_pieczenie_.html


Temat: Na ilu metrach mieszkacie i w ile osób?
mam 52 metry, 3 pokoje, a wlasniwie jeden wiekszy korytarz i
dwie kajutki, w ktorych sa dwa szafy typu komandor, lozko pietrowe,
biurko do nauki biurko pod moj komp i stoli z tv, reszta to stoli
mamutt i 3 krzesla mammut, tyle u nas mebli
osob 2+3+kot, z czego jedna osoba wyba rzadziej
miescimy sie i jest w miare ok, ale do czasu az dzieci podrosna i
beda chcialy kogos przyprowadzic,
myslalam o domku, a raczej maz, ale niestety on wybywa czesto z
domu, musialabym miec na glowie i budowe i prace i 3 dzieci, poza
tym przeraza mnie koniecznosc np wstania wczesniej i odsniezenia aby
gdziekolwiek moc wybyc z domu, no i koszta tej budowy aaa

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16714,70411183,70411183,Na_ilu_metrach_mieszkacie_i_w_ile_osob_.html


Temat: dzieci z chorobą NF1
Witaj!
Dawno się nie odzywałaś....tak jak ja:-)
Co do porządków, to powiem szczerze że ja tez nie widzę tego co zrobiłam.Gdyby
nie czysciutkie okna to nawet bym sama sie zastanawiał czy sprzątałam
cosik.Oczywiście nie tylko Zocha robi mi tajfun z mieszkania, Filip nie jest
lepszy, ciagle tylko tnie jakies katreczki( w zalezności gdzie"pracuje" to
takie robi sobie wizytówki i rózne inne duperelki)!Niestety jak się ma
niewielkie mieszkanko, to kilka zabawek na podłodze i już bałagan.A co do
kremowania misia...nasze misie maja chyba piękna cerę, bo moja Zośka uzywa
mojego kremu nawizajacego dla ich pysiaczków!Dezodorant juz ona mi podbiera i
na szczęście misiom i lalkom nie daje, więc na troszke mi starczy.Piotrek tez
się zastanawiał kto mu podbiera dezodorant....wspólnikiem okazał się Filip!
Dobrze że nie mam więcej dzieci, bo nic bym chyba nie miała.
Przed Zoską juz nie wiemy gdzie co chować, wszędzie wejdzie, nawet na biurko
Filipa(podstawia krzesło) i wszystko wyciąga.
Juz czasem to nie wiem jak jej upilnować, bo jak ja jestem w kuchni to ona
rozrabia juz w pokoju i odwrotnie.Filip był bardzo żywy i tez psocił, ale Zoska
kompletnie się nie słuch,mimo że wcale jej nie rozpieszczamy!
A Twój drugi synuś kiedy kończy 3 latka?Zocha 17.06.
Ucałuj chłopaczków.
Buziaki
Iza

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16556,31710431,31710431,dzieci_z_choroba_NF1.html


Temat: ADHD u dwulatka?
ADHD u dwulatka?
Witam Mam pytanie , czy mozna mowic o ADHD u dziecka ktore ma zaledwie 2latai
trzy miesiace??? Dziecko jest dosc ruchliwe malo mowi jak na swoj wiek bo
zaledwie mama tata koko ale wszystko rozumie co sie do niego mowi,czesto
gryzie paluszki juz zastanawialismy sie czy to nie zeby ale lekarz ogladal i
powiedzial ze są w porzadku przepisal hydroxizinum w syropie i na recepcie w
rozpoznaniu choroby napisal ADHD. Fakt ze w poczekalni przemeblowywal
wszystko wlacznie z koszem na smieci i krzeslami ktorymi tlukl sie
niemilosiernie, nastepnie w gabinecie wchodzil lekarce po krzesle na biurko i
chcial koniecznie dzwonic , potem spodobalo mu sie skakanie z lezanki Czy po
takim zachowaniu mozna juz stwierdzic ADHD ??? Przeciez są rozne dzieci ,
jednym da sie zabawke i siedza a drugie ciekawe swiata chca wszystko zobaczyc
dotknac sprawdzic... uf dosc meczace to jest zwlaszcza ze syn uskutecznia
wspinaczke po wszelkich meblach i sprzecie w domu , ma jeszccze wiele innych
pomyslowych zabaw jakze absorbujacych dla rodzicielki ktora chciala by choc
garnki umyc i nie patrzec co on znowu kombinuje Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24701,22447839,22447839,ADHD_u_dwulatka_.html


Temat: uczen na wsi
dowiedzialam sie ,ze nie mozna zakupic maszyny w tym programie, moze
komus sie przyda ta informacja wiec mozna zakupic np:biurko pod
komputer,krzeslo, ksiazki brajlowskie, ubrania typu podkoszulka
spodenki, dresy,buty sportowe, a mozna zakupic je w ilosci po 1
sztuce na semesrt, dziecko uczace sie w szkole podstawowej ma do
wykorzystania 2 tys zl.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24643,83301337,83301337,uczen_na_wsi.html


Temat: MIESZKANIA - sprzedam, kupię, wynajmę <ogłoszenia>
wynajmę mieszkanie 2 pok, 40m2 na ZZ,od już :)
Witamy

W związku ze znacznym powiększeniem rodziny zmuszeni byliśmy opuścić nasze
obecne gniazdko A teraz z chęcią je wynajmiemy.
Jest już gotowe do zamieszkania na czas nieokreślony Piękne i pachnące!
Mieszkanie znajduje się na strzeżonym, zamkniętym,monitorowanym osiedlu Zielone
Zaciesze. Na terenie osiedla plac zabaw dla dzieci, boisko do piłki nożnej,
koszykówki. Blisko do Centrum Handlowego, kina, basenu, lasu, parku, komunikacji
miejskiej.
Skład: 2 pokoje, aneks kuchenny, przedpokój i wc.
W salonie sofa rozkładana do snu, biurko i półki oraz wyjście na spory balkon.
Aneks kuchenny zabudowany szafkami na wymiar, wyposażony w lodówkę, kuchenkę gazową.
Sypialnia posiada duuużą szafę na całej długości ściany, ławę oraz krzesła.
Łazienka z przysznicem, pojemną szafką lustrzaną, lustrem, umywalką, wc i pralką.
Na przedpokoju obszerna szafka na buty oraz szafa na ubrania wierzchnie.
Dla zainteresowanych posiadam kilka zdjęć a oglądanie osobiste możliwe
wieczorami i w weekendy.
Proszę o kontakt pod nr tel. 0 501 740 871 bądź happie@wp.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16112,79789575,79789575,MIESZKANIA_sprzedam_kupie_wynajme_60_oglosze.html


Temat: koszta na dziecko?????/prawda czy zataić?
koszta na dziecko?????/prawda czy zataić?
wlasnie robie rozliczenie kosztów i moich dochodów
za dochód uznaje to co zarobie + alimenty ojca + darowizny od rodziny

w stycznu miałam duzy koszt ...remont pokoju dziecka..
łóżko , krzesło biurko pólki malowanie( moje raczki) ok 1400 zł
czy wpisać ten koszt w wydatki na dziecko..... sfinansowałam go z
darowizny moich rodziców...- czy to też napisac ?
przecietnie moje wydatki na dziecko to 1000-1200 zł
tato płaci przez komornika 200 zł
teraz ostatnia ... sprawa ustalenie alimentów ja wnosze o 550 liczac
na 400
tato ma możliwosci zarobkowe ale sie uchyla. leniuszek z niego...
czy ujawniac taki duży wydatek na dziecko( remont i żródlo jego
finansowania?
oczywiscie remont sprawa jednorazowa...

czy to mi jakoś zaaszkodzi na wys alimentów?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24087,60214493,60214493,koszta_na_dziecko_prawda_czy_zataic_.html